چه درمان برای از بین بردن این علائم از دیالیز مفید است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان برای از بین بردن این علائم از دیالیز مفید است

چه درمانی برای تسکین علائم دیالیز مفید است؟ آن را به همه که دیالیز شناخته شده رایج ترین درمان نارسایی کلیه است، با این حال، آن را نیز عوارض جانبی بسیاری را در حالی که تسکین آن نشانه های نارسایی کلیه. بنابراین، برای بیمارانی که تحت درمان با دیالیز آنها بسیار دردناک برای درد و رنج آن می باشد. آنها به دنبال راه هایی برای از بین بردن برخی از کسانی که علائم دیالیز، پس از آن است وجود دارد هر راه می توانید آنها کمک کند؟
به عنوان یک نفرولوژیست، من واقعا متاسفم برای شنیدن هستم. در اینجا من به پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک نوع از درمان برای کمک به بیماران که در وضعیت مشابه هستند برای زندگی بهتر توصیه می شود.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک نوآوری از سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی است، و هدف در تعمیر کلیه ها دچار اختلال و دوره نقاهت عملکرد کلیه. این متفاوت است از درمان های سنتی و بیرونی استفاده می شود است. از طریق برنامه های کاربردی بالینی، این درمان ثابت شده است که امن، مناسب و موثر است.
چگونه می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy کمک به بیمار نارسایی کلیوی؟
این می تواند علائمی مانند فشار خون بالا، تورم، پروتئینوری، هماچوری از بین بردن. عوارض کنترل مانند کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی است. آنچه مهم است، می تواند کمک تعمیر خسارت کلیوی به طوری که برای جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه است.
در یک کلام، از آن می تواند بیمار نارسایی کلیوی که دیالیز را به اجتناب از آن و کمک به بیمارانی که دیالیز گرفته اند برای خلاص شدن از آن را به تدریج بهبود عملکرد کلیه خود کمک کند.
اگر شما می خواهید برای خلاص شدن از دیالیز و یا می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد طب میکرو چینی Osmotherapy، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: